Tenqri
Басты бет
Әлем

Ғалымдар жүрекке ең пайдалы жемістер мен жидектерді атады

2026 жылғы 10 маусым 16:34 жарияланған Жүректің денсаулығы үшін күніне бес порция жеміс-жидек пен көкөністерді жеу жеткілікті деп жалпы қабылданған. Дегенмен, жаңа зерттеу бұл жеткіліксіз болуы мүмкін екенін көрсетеді. Бұл туралы Euronews хабарлады Ғалымдар Ұлыбритания мен АҚШ-тағы 30 000-нан аста

0 қаралымkz.kursiv.media
Ғалымдар жүрекке ең пайдалы жемістер мен жидектерді атады
Paylaş:

2026 жылғы 10 маусым 16:34 жарияланған Жүректің денсаулығы үшін күніне бес порция жеміс-жидек пен көкөністерді жеу жеткілікті деп жалпы қабылданған. Дегенмен, жаңа зерттеу бұл жеткіліксіз болуы мүмкін екенін көрсетеді. Бұл туралы Euronews хабарлады Ғалымдар Ұлыбритания мен АҚШ-тағы 30 000-нан астам адамның деректерін талдап, тіпті жалпы қабылданған дұрыс тамақтану жөніндегі ұсыныстарды ұстанатын адамдар да жүрек-қан тамырлары жүйесіне пайдалы флаванолдарды, табиғи өсімдік қосылыстарын жиі ала алмайтынын анықтады Толық зерттеуді Food & Function журналынан оқуға болады Флаванолдар көптеген өсімдік тағамдарында кездеседі және антиоксиданттық қасиеттерге ие. Олар қауіпті молекулаларды бейтараптандырады, жасушаларды жойылудан қорғайды және қартаюды тездететін және көптеген аурулардың дамуына ықпал ететін тотығу стрессін болдырмайды Бұрын COSMOS-тың үлкен зерттеуі күнделікті шамамен 500 мг флаванолды тұтыну жүрек-қан тамырлары ауруларынан болатын өлім қаупінің айтарлықтай төмендеуімен байланысты екенін көрсетті Алайда, жаңа жұмыс адамдардың көпшілігі бұл деңгейге жете алмайтынын көрсетті. «Дұрыс тамақтану» бар қатысушылардың төрттен бірінен азы күніне қажетті 500 мг флаванолды алды Әсіресе флаванолдарға бай: Авторлардың айтуынша, адамдар диетадағы жемістер мен көкөністердің мөлшеріне ғана емес, олардың құрамына да назар аударуы керек Жүрек денсаулығы тек диетаға ғана емес, сонымен қатар басқа күнделікті әрекеттерге де байланысты. Кардиолог Курсив Денсаулықпен сөйлесіп, жүректі бұзатын 5 жаман әдетті атады Егер мақала сізді алаңдатса, оны жасанды психологпен талқылаңыз

Diğer Haberler