Д витаминінің жетіспеушілігі ревматикалық аурулары бар науқастардың 80% -ында анықталады
GoodFood – Д витаминінің тапшылығы қабыну ревматикалық аурулары бар адамдарда жиі кездесетін мәселелердің бірі болып қала береді. Дегенмен, жаңа дәлелдер витаминді қабылдау аурудың ағымын айтарлықтай өзгертпейтінін көрсетеді Мұндай қорытындыға Osteoporosis International журналында ғылыми зерттеуле

GoodFood – Д витаминінің тапшылығы қабыну ревматикалық аурулары бар адамдарда жиі кездесетін мәселелердің бірі болып қала береді. Дегенмен, жаңа дәлелдер витаминді қабылдау аурудың ағымын айтарлықтай өзгертпейтінін көрсетеді Мұндай қорытындыға Osteoporosis International журналында ғылыми зерттеулерге шолуды жариялаған Халықаралық остеопороз қорының (IOF) сарапшылары келді Сарапшылар ревматоидты артрит, жүйелі қызыл жегі, псориазды артрит, спондилоартрит, жүйелі склеродермия және Шегрен ауруы сияқты аурулар бойынша клиникалық зерттеулер, бақылау зерттеулері және мета-талдау нәтижелерін талдады Шолуға сәйкес, D витаминінің жетіспеушілігі қабыну ревматикалық аурулары бар науқастардың 40-80% -ында кездеседі. Витаминнің төмен деңгейі аурудың жоғары белсенділігімен, шаршаумен, ауырсынумен және сүйектер мен бұлшықеттердің нашарлауымен байланысты Зерттеушілер D дәрумені қабылдау D дәрумені тапшылығын қауіпсіз түрде түзете алатынын атап өтті. Кейбір жағдайларда, әсіресе витаминнің бастапқы деңгейі төмен емделушілерде аздап жақсару байқалды. Дегенмен, әртүрлі зерттеулердің нәтижелері аралас болды Дегенмен, үлкен рандомизацияланған зерттеулер D дәрумені ревматикалық аурулардың дамуын болдырмауға немесе ұзақ мерзімді ремиссияны сақтауға қабілетті екенін растамады "Д витамині қабыну ревматикалық аурулары бар науқастарды кешенді емдеудің маңызды бөлігі болып қала береді, әсіресе сау сүйектер мен бұлшықеттерді сақтау үшін. Дегенмен, қолда бар деректер оны аурудың ағымын өзгерте алатын тәуелсіз әдіс ретінде қарастыру үшін жеткіліксіз", - дейді зерттеу жетекшісі Патрисия Кларк Авторлар қаңқа денсаулығын сақтау үшін қандағы D дәруменінің деңгейін кемінде 30 нг/мл ұстап тұру ұсынылады деп атап көрсетеді. Дегенмен, дәруменнің жоғары деңгейі иммундық жүйеге қосымша артықшылықтар бере ала ма деген сұрақ қалады Ғалымдар сонымен қатар әлі нақты жауаптары жоқ бірнеше сұрақтарды анықтады: • D витаминінің жетіспеушілігі аурудың дамуына тікелей әсер ете ме, әлде созылмалы қабынудың салдары ма; • дәруменнің қандай деңгейі иммундық жүйені қолдау үшін оңтайлы болып табылады; • Д витаминінің жоғары дозасын ұзақ уақыт қолдану қаншалықты қауіпсіз және тиімді? Неғұрлым нақты жауаптар алу үшін жаңа үлкен клиникалық сынақтар қажет, дейді зерттеушілер Қандай тағамдарда D витамині көп? D дәрумені шектеулі мөлшерде тағамда кездеседі, сондықтан оны тек тағамнан алу қиын болуы мүмкін. Негізгі көздері - майлы балық және кейбір жануарлардан алынатын өнімдер Д витаминіне ең бай: Сонымен қатар, сүт, йогурттар, сары май, өсімдік тектес сусындар және таңғы ас жармалары көбінесе D витаминімен қосымша байытылады Мамандар ағза D дәруменінің едәуір бөлігін күн сәулесінің әсерінен өздігінен өндіретінін еске салады. Дегенмен, күзгі-қысқы кезеңде, сондай-ақ күн жеткіліксіз болған кезде, жетіспеушілік қаупі артады


