Tenqri
Басты бет
Әлем

Түскі астың орнына чипсы? Бұл тағамдар, тіпті дұрыс тамақтанатындар арасында концентрацияны төмендетеді

GoodFood – Жаңа зерттеу адам ультра өңделген тағамдарды неғұрлым көп тұтынса, зейін мен ойлау жылдамдығын қамтитын тапсырмаларды соғұрлым нашар орындайтынын анықтады. Нәтижелер Alzheimer's & Dementia журналында жарияланды Бұл әсер тіпті дұрыс тамақтанатын адамдарда да байқалады Монаш университет

0 қаралымakipress.org
Түскі астың орнына чипсы? Бұл тағамдар, тіпті дұрыс тамақтанатындар арасында концентрацияны төмендетеді
Paylaş:

GoodFood – Жаңа зерттеу адам ультра өңделген тағамдарды неғұрлым көп тұтынса, зейін мен ойлау жылдамдығын қамтитын тапсырмаларды соғұрлым нашар орындайтынын анықтады. Нәтижелер Alzheimer's & Dementia журналында жарияланды Бұл әсер тіпті дұрыс тамақтанатын адамдарда да байқалады Монаш университетінің, Сан-Паулу университетінің және Деакин университетінің зерттеушілері жүргізген зерттеуге деменция белгілері жоқ 2100-ден астам орта және одан жоғары австралиялық қатысты Бір сөмке чипсы - және назар қазірдің өзінде нашар Диетада ультра өңделген тағамдардың үлес салмағының әрбір 10%-ға артуы көрнекі зейін мен өңдеу жылдамдығының стандартты сынақтары бойынша ұпайлардың айтарлықтай төмендеуімен қатар жүрді. Мұны перспективаға келтіру үшін, 10% әдеттегіден күніне шамамен бір стандартты қап чипсы Орташа алғанда, қатысушылар күнделікті калорияларының шамамен 41% ультра өңделген тағамдардан алады - бұл австралиялық орташа көрсеткішпен бірдей Бұл тек «қажетті» тағам туралы емес Зерттеудің негізгі нәтижесі: концентрацияға теріс әсер диетаның жалпы сапасына қарамастан болды. Тіпті Жерорта теңізі диетасын ұстанатын қатысушылар да бірдей үлгіні көрсетті - ультра өңделген тағам, нашар назар Авторлардың пікірінше, өнеркәсіптік өңдеу дәрежесі маңызды. Бұл процесс кезінде өнімнің табиғи құрылымы бұзылып, ықтимал зиянды заттар – жасанды қоспалар мен технологиялық химиялық заттар қосылады. Бұл диета мен ми қызметі арасындағы байланыс «қоқыстарды азырақ жеу» ғана емес екенін білдіреді Миға арналған дабыл сигналы Сергектіктің төмендеуінен басқа, ультра өңделген тағамдарды көп тұтыну деменцияның қауіп факторларының жоғарылауымен, әсіресе семіздік пен жоғары қан қысымымен байланысты болды Зерттеу есте сақтау қабілетінің жоғалуымен тікелей байланыс орнатпады, бірақ ғалымдар атап өтті: зейін - ойлаудың негізі. Онсыз оқу, проблемаларды шешу және басқа да көптеген когнитивтік функциялар зардап шегеді. Сондықтан концентрацияның төмендеуі ми қызметінің тереңірек өзгеруінің алғашқы белгілерінің бірі болуы мүмкін

Kaynak: akipress.org

Diğer Haberler