Ғалымдар қанттан толық бас тартудың жағымсыз салдарын анықтады
Ғалымдар қантты диетадан толығымен алып тастау ішектің денсаулығы мен метаболизміне теріс әсер ететінін, сондай-ақ қандағы глюкозаның нашар реттелуіне әкелуі мүмкін екенін анықтады Зерттеу нәтижелері «ScienceDaily» журналында жарияланған деп хабарлайды «Report» "Кувейтте орналасқан Дасман қант д

Ғалымдар қантты диетадан толығымен алып тастау ішектің денсаулығы мен метаболизміне теріс әсер ететінін, сондай-ақ қандағы глюкозаның нашар реттелуіне әкелуі мүмкін екенін анықтады Зерттеу нәтижелері «ScienceDaily» журналында жарияланған деп хабарлайды «Report» "Кувейтте орналасқан Дасман қант диабеті институтының ғылыми тобы тышқандарды майы аз және қанттың ең көп таралған түрлерінің бірі болып табылатын сахарозаның толық болмауы бар тағаммен тамақтандыру нәтижелерін зерттеді. Эксперимент аясында бұл жануарлар бақылау тобымен салыстырылды", - делінген материалда Тәжірибе тобындағы егеуқұйрықтардың дене салмағының бірдей болуына қарамастан, глюкоза деңгейінің реттелуінің бұзылуы, инсулинге сезімталдықтың төмендеуі, ішек микробиотасының құрамының өзгеруі, сонымен қатар ішек пен бауырдағы қабыну процестері анықталды. Сонымен қатар, ғалымдар майлы бауыр ауруларының пайда болуына байланысты патологиялық өзгерістерді тіркеді Ғылыми зерттеудің авторлары майсыз диетаны ұстанған кезде сахарозаны толығымен алып тастау метаболикалық процестерді тұрақсыздандыруы және ішек микрофлорасының тепе-теңдігін бұзуы мүмкін деген қорытындыға келді. Сарапшылар денсаулықты сақтау үшін қанттан толық бас тартқаннан гөрі, көмірсулардың теңгерімді тұтынуын сақтау маңызды екенін атап өтеді Оларды пайдалану кезінде сайттағы материалдарға сілтеме жасау маңызды. Ақпаратты веб-беттерде пайдаланған кезде міндетті түрде гиперсілтеме арқылы сілтеме жасау қажет


