Revmatik xəstəlikləri olan xəstələrin 80%-də D vitamini çatışmazlığı aşkar edilir
GoodFood – Vitamin D çatışmazlığı iltihablı revmatik xəstəlikləri olan insanlarda ən çox görülən problemlərdən biri olaraq qalır. Bununla belə, yeni sübutlar göstərir ki, vitamin qəbulu xəstəliyin gedişatını əhəmiyyətli dərəcədə dəyişdirə bilməz Bu nəticəyə Beynəlxalq Osteoporoz Fondunun (IOF) eks

GoodFood – Vitamin D çatışmazlığı iltihablı revmatik xəstəlikləri olan insanlarda ən çox görülən problemlərdən biri olaraq qalır. Bununla belə, yeni sübutlar göstərir ki, vitamin qəbulu xəstəliyin gedişatını əhəmiyyətli dərəcədə dəyişdirə bilməz Bu nəticəyə Beynəlxalq Osteoporoz Fondunun (IOF) ekspertləri Osteoporosis International jurnalında elmi araşdırmaların icmalını dərc etmişlər Mütəxəssislər revmatoid artrit, sistemik lupus eritematosus, psoriatik artrit, spondiloartrit, sistemli skleroderma və Sjogren xəstəliyi kimi xəstəliklərlə bağlı klinik sınaqların, müşahidə tədqiqatlarının və meta-analizlərin nəticələrini təhlil ediblər İcmaya görə, D vitamini çatışmazlığı iltihablı revmatik xəstəlikləri olan xəstələrin 40-80% -ində baş verir. Vitaminin aşağı səviyyələri xəstəliyin daha yüksək aktivliyi, yorğunluq, ağrı və sümüklərin və əzələlərin pisləşməsi ilə əlaqələndirilir Tədqiqatçılar qeyd edirlər ki, D vitamini qəbul etmək D vitamini çatışmazlığını təhlükəsiz şəkildə düzəldə bilər. Bəzi hallarda, xüsusən vitaminin ilkin səviyyəsi aşağı olan xəstələrdə cüzi yaxşılaşma müşahidə edildi. Bununla belə, müxtəlif tədqiqatların nəticələri qarışıqdır Bununla belə, böyük randomizə edilmiş tədqiqatlar D vitamininin revmatik xəstəliklərin inkişafının qarşısını almağa və ya uzunmüddətli remissiyaya davam etməyə qadir olduğunu təsdiq etməmişdir "D vitamini iltihablı revmatik xəstəlikləri olan xəstələrin, xüsusən də sümüklərin və əzələlərin sağlam saxlanması üçün kompleks müalicənin vacib hissəsi olaraq qalır. Bununla belə, mövcud məlumatlar onu xəstəliyin gedişatını dəyişə biləcək müstəqil bir üsul kimi nəzərdən keçirmək üçün kifayət deyil", - tədqiqatın rəhbəri Patricia Clark bildirib Müəlliflər vurğulayırlar ki, skelet sağlamlığını qorumaq üçün qanda D vitamini səviyyəsini ən azı 30 ng/ml saxlamaq tövsiyə olunur. Bununla belə, vitaminin yüksək səviyyələrinin immunitet sisteminə əlavə faydalar təmin edə biləcəyi sual olaraq qalır Alimlər hələ dəqiq cavabı olmayan bir neçə sual da müəyyən ediblər: • vitamin D çatışmazlığı xəstəliyin inkişafına birbaşa təsir edirmi və ya xroniki iltihabın nəticəsidirmi; • immunitet sistemini dəstəkləmək üçün vitaminin hansı səviyyəsi optimaldır; • yüksək dozada D vitamininin uzunmüddətli istifadəsi nə qədər təhlükəsiz və effektivdir? Tədqiqatçılar deyirlər ki, daha dəqiq cavablar almaq üçün yeni böyük klinik sınaqlara ehtiyac var Hansı qidalarda ən çox D vitamini var? D vitamini məhdud sayda qidada olur, ona görə də onu tək qidadan almaq çətin ola bilər. Əsas mənbələr yağlı balıq və bəzi heyvan məhsullarıdır D vitamini ilə ən zəngin: Bundan əlavə, süd, qatıqlar, yağ, bitki mənşəli içkilər və səhər yeməyi taxılları çox vaxt əlavə olaraq D vitamini ilə zənginləşdirilir Mütəxəssislər xatırladırlar ki, orqanizm günəş işığının təsiri ilə D vitamininin əhəmiyyətli hissəsini özbaşına istehsal edir. Bununla belə, payız-qış dövründə, eləcə də kifayət qədər günəşə məruz qalmadıqda, çatışmazlıq riski artır


