Nahar əvəzinə çips? Bu qidalar, hətta sağlam qidalananlar arasında da konsentrasiyanı azaldır
GoodFood – Yeni bir araşdırma müəyyən edib ki, insan nə qədər çox emal olunmuş qidalar qəbul etsə, diqqət və düşünmə sürəti ilə bağlı tapşırıqları bir o qədər pis yerinə yetirir. Nəticələr Alzheimer's & Dementia jurnalında dərc olunub Bu təsir ümumiyyətlə sağlam qidalanan insanlarda da baş verir

GoodFood – Yeni bir araşdırma müəyyən edib ki, insan nə qədər çox emal olunmuş qidalar qəbul etsə, diqqət və düşünmə sürəti ilə bağlı tapşırıqları bir o qədər pis yerinə yetirir. Nəticələr Alzheimer's & Dementia jurnalında dərc olunub Bu təsir ümumiyyətlə sağlam qidalanan insanlarda da baş verir Monaş Universiteti, Sao Paulo Universiteti və Deakin Universitetinin tədqiqatçıları tərəfindən aparılan tədqiqatda demans əlamətləri olmayan 2100-dən çox orta yaşlı və yaşlı avstraliyalı iştirak edib Bir çanta fiş - və diqqət artıq pisdir Pəhrizdə ultra işlənmiş qidaların nisbətindəki hər 10% artım, vizual diqqətin və emal sürətinin standart testlərində nəzərəçarpacaq dərəcədə azalma ilə müşayiət olundu. Bunu perspektivə qoymaq üçün, 10% adi halınızdan gündə təxminən bir standart çanta çips deməkdir Orta hesabla, iştirakçılar gündəlik kalorilərinin təxminən 41%-ni ultra emal olunmuş qidalardan alırlar – bu, demək olar ki, Avstraliyanın orta göstəricisi ilə eynidir Söhbət təkcə “zibil” yeməklərdən getmir Tədqiqatın əsas nəticəsi: konsentrasiyaya mənfi təsir, ümumi pəhriz keyfiyyətindən asılı olmayaraq baş verdi. Hətta ümumiyyətlə Aralıq dənizi pəhrizinə riayət edən iştirakçılar da eyni nümunəni göstərdilər - daha çox işlənmiş qida, daha zəif diqqət Müəlliflərin fikrincə, mühüm olan sənaye emal dərəcəsidir. Bu proses zamanı məhsulun təbii strukturu məhv edilir və potensial zərərli maddələr əlavə olunur - süni əlavələr və texnoloji kimyəvi maddələr. Bu o deməkdir ki, pəhriz və beyin funksiyası arasındakı əlaqə sadəcə “daha az zibil yemək”dən kənara çıxır Beyin üçün həyəcan siqnalı Həssaslığın azalması ilə yanaşı, ultra emal olunmuş qidaların yüksək istehlakı demans üçün risk faktorlarının artması ilə əlaqələndirildi - xüsusilə piylənmə və yüksək qan təzyiqi Tədqiqat yaddaş itkisi ilə birbaşa əlaqə yaratmadı, lakin alimlər qeyd edirlər: diqqət düşüncənin əsasıdır. Onsuz öyrənmək, problem həll etmək və bir çox digər idrak funksiyaları əziyyət çəkir. Buna görə konsentrasiyanın azalması beyin funksiyasında daha dərin dəyişikliklərin ilk əlamətlərindən biri ola bilər


